Ułatwienia dostępu

Impreza integracyjna z okazji \”Międzynarodowego Dnia Osób Niepełnosprawnych\”

Serdecznie zapraszamy wszystkich beneficjentów projektu \”Nie etykietuj, a zrozum – zespół Aspergera\” współfinansowanego ze środków Zarządu Województwa Mazowieckiego na imprezę integracyjną, która odbędzie się 3 grudnia 2020 r. w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. J. Długosza w Radomiu, mieszczącej się przy ul. Jana III Sobieskiego 12. Zapewniamy dobrą zabawę: zawody sportowe, integrację przy muzyce i wizytę Mikołaja, a to wszystko oczywiście przy zachowaniu reżimu sanitarnego. Do zobaczenia! 🙂

Projekt “Odważnie w dorosłe życie”

Miło nam Państwa powiadomić , że od 15 września do 15 grudnia Stowarzyszenie Pomocy Niepełnosprawnym \”Do Celu\” , im. Św. Brata Alberta będzie realizowało projekt pod nazwą: „Organizowanie i prowadzenie zintegrowanych działań na rzecz włączenia osób niepełnosprawnych w rynek pracy pod hasłem: Odważnie w dorosłe życie!”. Zadanie sfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych otrzymanych za pośrednictwem Województwa Mazowieckiego.

Projekt „Nie etykietuj, a zrozum – zespół Aspergera”

Stowarzyszenie Pomocy Niepełnosprawnym Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjne „Do Celu” zaprasza do udziału w projekcie „Nie etykietuj, a zrozum – zespół Aspergera” współfinansowanym ze środków Zarządu Województwa Mazowieckiego dzieci w wieku przedszkolnym i uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej z zespołem Aspergera.

Program „Asystent osoby niepełnosprawnej”

Program „Asystent osoby niepełnosprawnej” zapewnia usługi asystenta osobistego 32 pełnoletnim osobom niepełnosprawnym ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności w wykonywaniu codziennych czynności oraz w funkcjonowaniu w życiu społecznym.

Mieszkanie treningowe krokiem ku samodzielności

Projekt \”Mieszkanie treningowe krokiem ku samodzielności\” zakłada prowadzenie placówki, w której realizowany będzie trening mieszkalnictwa ( trening samodzielności) przez minimum 5 dni w tygodniu, przez 10 miesięcy w roku. uczestnicy projektu zostali podzieleni na 3 osobowe grupy ( z podziałem na płeć), w których pod okiem terapeuty odbywają rotacyjnie kilkudniowy trening samodzielności (pranie, gotowanie, sprzątanie, robienie zakupów, trening gospodarowania pieniędzmi, codzienna toaleta, efektywne korzystanie z czasu wolnego.